Λάβετε-υποστήριξη
Συχνές ερωτήσεις
Πιστωτικές κάρτες
-
-
Για να συνδεθείτε στον λογαριασμό της πιστωτικής σας κάρτας, επισκεφθείτε τον ιστότοπο του εκδότη ή της τράπεζάς σας. Ο ιστότοπος και ο αριθμός χωρίς χρέωση μπορεί να βρίσκονται στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος της κάρτας σας Visa. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω υποστήριξη, καλέστε τη Visa χρησιμοποιώντας το αναπτυσσόμενο μενού παραπάνω.
-
-
Για να αμφισβητήσετε μια χρέωση, επικοινωνήστε με τον εκδότη ή την τράπεζά σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό χωρίς χρέωση που βρίσκεται στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος της κάρτας Visa. Σε πολλές περιπτώσεις, ο εκδότης ή η τράπεζά σας θα απαιτήσει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τη συναλλαγή πριν επιλύσει την αμφισβητούμενη χρέωση.
-
-
Για να ελέγξετε γιατί απορρίφθηκε η κάρτα σας, επικοινωνήστε με τον εκδότη ή την τράπεζά σας χρησιμοποιώντας τον ατελή αριθμό που βρίσκεται στο μπροστινό ή στο πίσω μέρος της κάρτας Visa. Η κάρτα σας μπορεί να απορριφθεί για διάφορους λόγους. Ο εκδότης ή η τράπεζά σας είναι καλύτερα εξοπλισμένη για να παρέχει τον συγκεκριμένο λόγο απόρριψης και να παρέχει καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο επεξεργασίας της συναλλαγής.
-
-
Για να αναφέρετε την κάρτα Visa που έχετε χάσει ή σας έκλεψαν, επισκεφθείτε τη σελίδα μας «Απώλεια ή κλοπή κάρτας». Η έμπειρη ομάδα υποστήριξής μας μπορεί να σας βοηθήσει ανά πάσα στιγμή με την αναφορά και τον αποκλεισμό της χαμένης ή κλεμμένης κάρτας σας και να σας παρέχει υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης*, κατά περίπτωση.
-
-
Για να βρείτε ένα ATM, χρησιμοποιήστε το Εργαλείο εντοπισμού ATM της Visa για να λάβετε χρήματα σε περισσότερα από 2 εκατομμύρια ATM σε όλο τον κόσμο.
Ασφάλεια
-
-
Εάν λάβετε μια κλήση ή ένα email που ζητά τις πληροφορίες σας, μην τις παρέχετε. Μπορείτε να αναφέρετε μια τηλεφωνική απάτη που χρησιμοποιεί το όνομα της Visa επικοινωνώντας μαζί μας. Η Visa δεν καλεί ή στέλνει email στους κατόχους καρτών και δεν ζητά προσωπικά στοιχεία.
-
-
Επισκεφθείτε τη σελίδα Απώλεια ή κλοπή κάρτας —εάν η κλοπή ταυτότητας περιλαμβάνει την κάρτα Visa σας— για να μάθετε πώς να ακυρώσετε την κάρτα σας ή να λάβετε κάρτα αντικατάστασης έκτακτης ανάγκης.
Ταξίδια
-
-
Μπορείτε να βρείτε απαντήσεις σε συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τα ταξίδια, όπως τη διαθεσιμότητα ΑΤΜ, υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης και πώς να λάβετε βοήθεια όταν βρίσκεστε στο εξωτερικό, στην Ταξιδιωτική Υποστήριξη . Εάν έχετε ερωτήσεις σχετικά με το εάν πρέπει ή όχι να ενημερώσετε τον εκδότη σας ότι ταξιδεύετε και χρησιμοποιείτε την κάρτα Visa σας στο εξωτερικό, παρακαλούμε ανατρέξτε στον ιστότοπο του εκδότη της κάρτας σας.
-
-
Αν υποστείτε απώλεια, κλοπή, ζημιά ή παράβαση των στοιχείων της κάρτας σας, θα συνεργαστούμε με το χρηματοπιστωτικό σας ίδρυμα για την έγκριση και την αποστολή μιας κάρτας άμεσης ανάγκης προς εσάς, συνήθως εντός 1 έως 3 ημέρες. Για βοήθεια, καλέστε μας χωρίς χρέωση (1-800-847-2911) ή χρησιμοποιήστε έναν από τους παγκόσμιους αριθμούς χωρίς χρέωση από το αναπτυσσόμενο μενού παραπάνω.
Verified by Visa / 3-D Secure
-
-
Ως καταναλωτής, δεν χρειάζεται να εγγραφείτε στο 3-D Secure. Οι εκδότες (ένα χρηματοπιστωτικό ίδρυμα, όπως μια τράπεζα ή ένας πιστωτικός σύλλογος) χειρίζονται τον έλεγχο ταυτότητας που παρέχει το 3-D Secure. Οι online συναλλαγές σας είναι ασφαλισμένες μέσω της Visa και η ενισχυμένη ασφάλειά μας κάνει τις αγορές πιο απρόσκοπτες, ενώ παράλληλα σας προστατεύει από την απάτη.
-
-
Ως καταναλωτής, δεν θα πρέπει να αντιμετωπίσετε προβλήματα με το 3-D Secure. Εάν ναι, επικοινωνήστε με τον εκδότη ή την τράπεζά σας για περισσότερες πληροφορίες χρησιμοποιώντας τον αριθμό τηλεφώνου στην κάρτα σας.
-
-
Το 3-D Secure παρέχει ένα πρόσθετο επίπεδο ασφάλειας για συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου πριν από την εξουσιοδότηση. Επιτρέπει την ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ του εμπόρου, του εκδότη της κάρτας και όταν απαιτείται, του καταναλωτή, για να επαληθεύει ότι η συναλλαγή εκτελείται από τον νόμιμο κάτοχο του λογαριασμού. Εάν ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς αυτή η τεχνολογία ασφαλείας καταπολεμά την απάτη και παρέχει καλύτερες εμπειρίες ολοκλήρωσης αγορών, επισκεφθείτε το 3-D Secure.
Δωροκάρτες
-
-
Για οδηγίες σχετικά με τον τρόπο ελέγχου του υπολοίπου της δωροκάρτας Visa, επισκεφθείτε τη σελίδα υπολοίπου της δωροκάρτας Visa.
-
-
Για να μάθετε σχετικά με την ενεργοποίηση και τη χρήση της δωροκάρτας Visa, επισκεφθείτε τη σελίδα υπολοίπου της δωροκάρτας Visa.
-
-
Για να βρείτε περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις δωροκάρτες Visa, επισκεφθείτε την ενότητα Συχνές ερωτήσεις στη σελίδα υπολοίπου της δωροκάρτας Visa που καλύπτει τα πάντα, από το τι να κάνετε αν η δωροκάρτα Visa χαθεί ή κλαπεί μέχρι την πραγματοποίηση επιστροφών χρησιμοποιώντας τη δωροκάρτα σας.
Έμποροι
-
-
Εάν έχετε ανησυχίες σχετικά με έναν έμπορο, μπορείτε να λάβετε μέτρα αμέσως συμπληρώνοντας αυτήν τη φόρμα.
-
-
Ναι, εάν χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα Visa, χρεωστική κάρτα Visa ή δωροκάρτα Visa. Επιπλέον, ο έμπορος πρέπει να καταστήσει σαφές στο σημείο πώλησης (είτε στο κατάστημα είτε ηλεκτρονικά) ότι υπάρχει πρόσθετη χρέωση. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις προσαυξήσεις εμπόρων, επισκεφθείτε τους Κανόνες της Visa.
-
-
Γενικά, ένας έμπορος δεν επιτρέπεται να καθορίσει ένα ελάχιστο ή μέγιστο ποσό για μια συναλλαγή με Visa. Ωστόσο, ισχύουν εξαιρέσεις στις ΗΠΑ και σε περιοχές των ΗΠΑ, όπως το Πουέρτο Ρίκο, οι Παρθένοι Νήσοι των ΗΠΑ και το Γκουάμ. Σε αυτές τις τοποθεσίες και μόνο για πιστωτικές κάρτες, ένας έμπορος μπορεί να απαιτήσει ένα ελάχιστο ποσό συναλλαγής 10 δολαρίων Η.Π.Α. Εάν αντιμετωπίσετε ένα πρόβλημα κατά το οποίο ένας έμπορος αρνήθηκε να δεχτεί την κάρτα Visa, επειδή ο έμπορος απαιτεί ένα ελάχιστο ή μέγιστο ποσό σε μια χρεωστική κάρτα Visa ή απαιτεί το ποσό αγοράς σε μια πιστωτική κάρτα να είναι μεγαλύτερο από 10 δολάρια ΗΠΑ, ενημερώστε τον εκδότη της κάρτας Visa.